Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:46:54+01:00
Oznacza to inaczej: uwierz, że potrafisz zrobić wiele, że masz ogromne możliwości. Osobom, które stosują się do tego hasła, zazwyczaj udaje się osiągnąć postawione cele, te osoby potrafią się też docenić.
2009-12-01T15:47:18+01:00
Uwierzyc w siebie to znaczy uwierzyc w swoje zdolnosci w potrzeby.
2009-12-01T15:47:14+01:00
Moim zdaniem to znaczy że się nie trzeba poddawać tylko zagryźć zęby isc do przodu, do konca.