Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:46:31+01:00
Dywersja-walka zbrojna prowadzona na tyłach armii
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
5.Akcja pod Sieczychami(wysadzenie posterunku u Żandarmerii)
Praca zaczerpnięta z mojego zeszytu do języka polskiego :)
Mam nadzieje,że się przyda :)
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T15:47:11+01:00
Akcja pod Kraśnikiem próba wysadzenie mostu
Akcja pod Arsenałem odbicie Rudego i innych więźniów
Akcja pod Celestynowem uwolnienie więźniów jadących do Majdanka
Akcja pod Czarnocinem wysadzenie pociągu z bronią
.Akcja pod Sieczychami wysadzenie posterunku u Żandarmerii
5 2 5
2009-12-01T15:48:28+01:00
Akcje dywersyjne

1 Akcja pod Kraśnikiem
2.Akcja pod Arsenałem
3. Akcja pod Celestynowem
4. Akcja pod Czarnocinem
5. Akcja pod Sieczychami

5 2 5