Odpowiedzi

2009-12-01T15:46:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:48:52+01:00
1)

Z tw. Pitagorasa

x² = 15² + 8²

x² = 289

√x² = √289

x = 17

2)

1000zł - 8.5%1000

1%1000 = 10

8,5% = 85

1000zł - 85zł = 915zł
2009-12-01T15:49:17+01:00
1.oblicz odległość punktu A (15 , 8) od poczatku ukladu wspolrzednych.

17

2.cene lodowki równa 1000 zł obnizono o 8,5 %. ile kosztuje lodowki po obnizce ?

915