Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:51:39+01:00
Wady :
brak możliwości wyboru sobie małżonka
zaplanowana przyszłaość
etykieta
obracanie sie w zamkniętym towarzystwie
popularność
odpowiedzialność za losy państwa i ludzi

zalety:
finansowe
wpływ na to co się dzieje w kraju
podziw
popularność
2009-12-01T15:53:59+01:00
Wady:
niesprawiedliwy
oszust
kłamca

zalety:
sprawiedliwy
obiektywny
dotrzymuje słowa