Mam napisac dialogi (dowolnej dlugosci) na temat rozmowy dziecka z rodzicami.

Dziecko idze na urodziny do kolezakni, a rodzice chca zeby przyszla o 22:00. A dziecko mowi ze przyjdzie rano a ma dziecko 13 lat.

Ma dojsc do negocjacji czyli ze jedna strona ma byc zadowolona z rozwiazania konfliktu i druga.
Prosze o pomoc z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

2009-12-01T15:57:06+01:00
-Mamo moge iść na urodziny do kolezanki?-zapytała córka
-Oczywiście ,ale masz wrócić o 22.00!-powiedziała mama
-Ale mamuś wszyscy zostają do rana.Prosze pozwól mi-powiedziało dziecko
-Nie będziesz szła sama o tej godzinie ,a pozaty jest już wtedy niebezpiecznie-powiedziała
-To tata może pomnie przyjść!-zaproponowała
-Tata ma jutro na rano do pracy ! nie!-rzekła
-A mama mojej koleżanki mówiła że moge u niej nocować!-powiedziała
- No dobrze . jeszcze porozmawiam z mamą twojej koleżanki- poweidziała
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:57:53+01:00
Dziecko: Mamo, Tato. Wiecie już, że idę na urodziny Kamili prawda?
Rodzice: Tak, wiemy.
D: Ale czy mogłabym zostać na noc i przyjść do domu rano?
R: Myślę, że to nie jest dobry pomysł. Wrócisz o 22 tak jak się umawialiśmy.
D: Mamo proszę cię, dlaczego nie moge zostać?
R: Napewno po tych urodzinach będzie miała dużo sprzątania, a pozatym następnego dnia jest szkoła.
D: Pomogę jej w sprzątaniu a do szkoły pójdziemy razem.
R: Mam lepszy pomysł. Wrócisz o 22, a w sobotę zaprosisz Kamilę do siebie na noc zgoda?
D: Zgoda. Dziękuję mamo to świetny pomysł!