Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:55:00+01:00
2009-12-01T15:57:22+01:00
2009-12-01T15:58:23+01:00
Spülen - płukać, spłukiwać, przepłukiwać.

Poprawne zdania :
Zmiana rzeczownika (dopełnienia):
Du spülst das Geschirr. ( Ty myjesz naczynia)

albo

Zmiana czasownika (orzeczenia)
Du machst die Hausaufgabe. ( Ty odrabiasz zadanie domowe )

Zależy co miałaś zmienić- orzeczenie czy dopełnienie. :))