Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:55:04+01:00
Do hurtowni przywieziono 2560 litrów soku pomidorowego w kartonach dwulitrowych i jednolitrowych. miejszych kartoników było 672. Ile było większych kartoników?


672*1l=672l
2560l-672l=1888l
1888l:2l=944
Odp.Większych kartoników było 944.

;)
2009-12-01T15:57:18+01:00
2560 litrów soku
x-1 litrowych 672
y-2 litrowych

x=672
x+y=2560

x=672
y=1888

1888/2 litry=944

odp Większych kartoników było 944.
2009-12-01T15:58:40+01:00
2560l - ilosc soku pomidorowego
672 - ilosc miniejszych kartonikow (jednolitrowych)
x- -||- -||- dwulitrowych


2560-672=1888<----reszta kartonikow (liczone w 1 litrowych)
1888;2=944


odp dwulitrowych kartonikow jest 944