Odpowiedzi

2009-12-01T15:53:49+01:00
2009-12-01T15:55:04+01:00
Wytłumaczenie zadania domowego
pożyczenie zeszytów aby przepisać notatki z lekcji
pomoc przy naprawie czegoś
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:57:54+01:00
- pomoc w odpowiedniej chwili
- wspieranie tej osoby
- częsta rozmowa
- wstawianie się za niego tylko w chwili nie słusznego oskarżenia
- Modlić się za niego

Jeżeli to jest z religii to mogą być i takie odpowiedzi jakie ja napisałem...:D
6 4 6