Odpowiedzi

2009-12-01T16:00:57+01:00
Sredniowiecze jas nazywane czasem katedr gryż w tamtych wiekach były one bardzo "popularne" , w tamtym czasie rozwijała sie takze religia chrześcijanska
a wraz z nią i katedry
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:03:24+01:00
W średniowieczy najbardziej liczył się bóg. Dla tego budowano katedry, aby móc z nim rozmawiać, udowadniać, ze się wierzy. [Dla tego nazywano czasem katedr] Katedry powstawały w stylu gotycki. Charakteryzował się on: strzelistymi łukami i wieżami oraz rozetą nad portalem [wejściem] do katedry.
12 3 12