Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:49:39+01:00
Moim zdaniem to wstąpienie do jakiejś wspólnoty.
Jeśli chodzi o chlopców to moga zostać ministrantami lub lektorami. Wtedy czytają czytania, pomagają księżom, slużą na mszy.
Dziewczyny zaś mogą wstapić do oazy (Ruchu Światlo-Życie). Wtedy pelniej uczestniczą w życiu Kościola i w zalezności od wybrania diakonii poslugują w dany sposób.

Rozwiń to trochę i już masz.
2 5 2
  • AQUL
  • Początkujący
2009-12-01T16:52:58+01:00
Według mnie najprostsza i najkrutsza droga do zaangażowania się w życie wspólnoty kościoła jest składanie ofiar na mszach świętych. Można również śpiewać na mszach w chórze lub zostać ministrantem aby pogłębiać nauki Jezusa.
1 5 1