Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:59:58+01:00
Babcia to nie wiem iżeglować ,ale uczyć sie to lernen,mieć zawsze muchy w nosie nie wiem ,schwimmen,hokey speilen,grać w kosza nie wiem.
1 5 1
2009-12-01T16:06:37+01:00
Babcia - die Oma
żeglować - segeln
uczyć się - lernen
mieć zawsze muchy w nosie - immer schlecht drauf sein
pływać i grać w hokeja - schwimmen und Hockey spielen
rysować-zeichnen
trenować - trainieren
grać w kosza - Basketball spielen

Immer mag ich bei meiner Großmutter sein. Oftmals segelt er mit einem Papa.
1 5 1
2009-12-01T16:11:29+01:00
Die Oma
segeln
lernen
immer schlecht drauf sein
schwimmen
Hockey spielen
zeichnen
trainieren
Basketball spielen

Immer mag ich bei meiner Großmutter sein. Oftmals segelt er mit einem Papa.