Odpowiedzi

2009-12-01T16:07:24+01:00
Róża - kobieta , delikatnośc
studnia-cel życia
lis-mądrośc , przyjażn
żmija - pomoc, śmierc
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:12:25+01:00
1. lis - symbolizuje życiową mądrość i umiejętność wykorzystania jej w życiu.
2. róża - symbolizuje kobietę(jej naturę),którą trzeba kochać i wybaczać jej, chronić i ja pielęgnować również piękno, miłość, delikatność.
3. studnia - symbolizuje życie, które jej najwyższą wartością i którego sens należy odnaleźć również zaspokojenie pragnień, cel wędrówki i nadziei.
4.żmija symbolizuje magię nieśmiertelności, wiedzę o ludzkim losie i możliwość jego zamiany
to jest z notatki w moim zeszycie;)
16 4 16