Mam pytania.

1.Najmniejszy element budulcowy i czynnościowy organizmu żywego?
2.Dziecko od porodu do ukończenia pierwszego miesiąca życia?
3.__________ rozrodczy?
4.Wytwarzanie przez samice ssaków mleka w gruczołach piersiowych?
5.Zapłodniona komórka jajowa?
6.Rozwój zarodka i płodu w macicy matki.
Okres dochodzenia do pełni rozwoju, a także ___________ owoców?
7.Dziecko urodzone w 7 miesiącu ciąży?

Z góry dzięki za pomoc;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:15:37+01:00
1.komórka
2.noworodek.
3.układ
4.laktacja
5.zarodek
6.
7.wcześniak


Tak mi się wydaje :*
2009-12-01T16:34:00+01:00