Odpowiedzi

2009-12-01T16:11:52+01:00
-Odrzucic czyjąś prośbę w sposób chamski.
-Przyrzekac gorąco mimo braku fizycznych świadków.
2 4 2
2009-12-01T16:15:07+01:00
1. Jezus pytał (retorycznie) uczniów, czy któryś dałby potrzebującemu synowi kamień zamiast chleba. (jeśli tak to naprawdę nie ma serca)
2. brac niebo i ziemię za swiadkow - czyli po prostu powoływac się na swoją wierność Bogu (np. biorę niebo za świadka, że nie kłamię)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:17:10+01:00
-kamień zamiast chleba-czasami gdy ktoś prosi nas o coś mu naprawde potrzebnego,my odwracamy się od niego i dajemy mu coś zupełnie odwrotnego czyli nie uzielamy pomocy np.ktoś prosi nas o coś powiedzmy ten ''chleb'',a my nie dajemymu mu nic- ''kamień''

-brać niebo i ziemię za świadka -powoływac się na swoją wierność Bogu (np.nie kłamac)
1 5 1