Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:14:54+01:00
Napisz tak
Na spotkanie ze zbawicielem przygotuje się tak że pójdę do spowiedzi by oczyścić się z grzechów przemyślic swoje życie jakim byłem człowiekiem czy dobrze posępowałem i czy zasługuje by pujść do nieba i przedewszystkim mieć wiare że się pujdzie xD
1 1 1
2009-12-01T16:20:44+01:00
Zrobię rachunek sumienia później pójdę do konfesjonału w celu wyznania swoich grzechów. Po odmówieniu pokuty będę uczestniczyć w Mszy Świętej. Po przyjęciu Ciała Pana Jezusa będę modlił do Boga o utwierdzaniu mnie w wierze.
2 2 2
2009-12-01T16:46:54+01:00
Na spotkanie ze zbawicielem moża przygotowa się dzięki modlitwie,dobrych uczynkach, okazywać swą dobroć dla innych ludzi,przestrzegać przykazań oraz rozmawie jezusem o swych problemach,troskach
2 2 2