Co to znaczy?
Cartoon character or TV personality
Animal or a human?
Name
Nickname
Background
Age
Appearance
Personality
Family and friends
Favorite expression
Favorite things

oraz jaką postać z kreskówek mogę opisać po angielsku?

za przetłumaczenie i odpowiedź dam najlepszą odpowiedz natomiast za brak jednej z tych rzeczy usuwam odpowiedź.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:21:16+01:00
Charakter kreskówkowy lub osobowość TV ;p
zwierzę lub człowiek
imie
pseudonim
tło/przeszłość
wiek
wygąd
osobowość
rodzina i przyjaciele
ulubione wypowiedzi/zwroty
ulubione rzeczy

mozesz opisać kaczora donalda albo królika baksa ;p
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T16:21:41+01:00
Cartoon character or TV personality kreskówkowy charakter albopostac telewizyjna
Animal or a human? zwierze czy człowiek
Name imię
Nickname przezwisko
Background dalszy plan , tło
Age wiek
Appearance powierzchowność wygląd
Personality osobowość
Family and friends rodzina i przyjaciele
Favorite expression najważniejsze przeżycia
Favorite things najważniejsze rzeczy

mozesz opisać królika bagsa = Bugs Bunny
1 5 1
2009-12-01T16:23:34+01:00
Cartoon character or TV personality-Charakter i osobowość telewizyjna Cartoon
Animal or a human-Zwierząt lub ludzi?
Name-imię
Nickname-seudonim
Background- tło
Age- wiek
Appearance- wygląd
Personality- osobowość
Family and friends-Rodzina i przyjaciele
Favorite expression-Ulubione wypowiedzi
Favorite things-Ulubione rzeczy

scuby doo
1 5 1