Wyjaśnij podane zdania : Co było pod niebem,tego Bóg nie uraczy.
Tak jak Adamowi jabłko,tak Piłsudski omamił rywali.Ile nóg ma stół,temu Bóg obdarzy.Ilekroć Bóg Ci wybaczył,tedy do piekła nie ujdziesz.Tak,jak ci mówiono tak iż się nauczył.Do pościelenia nie wystarczy tylko jeden jasiek.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:14:46+01:00
To jest o ostrzeżeniach Boga do ludzi.
1 5 1
2009-12-01T21:31:11+01:00
To jest taki postrach dla ludzi ;D

od boga ;]