Odpowiedzi

2009-12-01T16:16:35+01:00
Ponieważ jest ona cenna i niepowtarzalna. Żyją tam różne okazy roślin, które mogą wyginąć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:17:31+01:00
Ponieważ roślinność zapobiega osuwaniu się piasku, poza tym na wydmach rosną często rośliny chronione.
1 5 1
2009-12-01T16:17:35+01:00
ROSLINNOŚĆ WYDMOWĄ POWINNIŚMY CHRONIĆ , PONIEWAŻ ROŚLINY TE MAJĄ DOBRZE ROZWINIĘTY SYSTEM KORZENIOWY. KORZENIE ŁĄCZĄ SIĘ ZE SOBĄ TWORZĄC TAK JAKBY SIATKĘ, CHRONIĄC TYM WYDMY
NIE WOLNO ZRYWAĆ TYCH ROŚLIN ANI CHODZIĆ PO WYDMACH PONIEWAŻ ZERWĄ SIĘ KORZENIE I PIASEK BĘDZIE SIĘ OSUWAŁ

sorry za duże litery, to przez pomyłkę