Odpowiedzi

2009-12-01T16:20:50+01:00
P=1/2 * a * h
P=1/2 * 7cm * 8cm
P=28cm kwadratowych
a2=0,4dm=4cm
P=1/2 a2 * h2
28cm kwadratowych=1/2 * 4cm * h2
h2=28cm (kw.) : (1/2 * 4cm)
h2=28cm (kw.) : 2cm
h2=14cm
Odp.:Wysokość tego trójkąta wynosi 14cm.
Pomogłam??;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:23:54+01:00
H - 7 cm
a - 8 cm
p = ½*a*h = ½*8*7 = 28cm²

h₂ - ?
a² - 0.4dm = 4cm
h = 28/4*2 = 14cm

spr. p = ½*14*4 = 28cm²
Wysokość trójkąta ostrokątnego wynosi 14cm
1 5 1
2009-12-01T16:31:08+01:00
P₁=½a*b
a=7cm
b=8cm
P₁=½*7cm*8cm
P₁=½*56cm²
P₁=28cm²

P₂=½ah
a=0,4dm=4cm
h=?
P₂=P₁
½ah=28cm²
½*4cm*h=28cm²
2cm*h=28cm² /2cm
h=14cm

odp. Długość wysokości trójkąta ostrokątnego wynosi 14cm.


1 4 1