Odpowiedzi

2009-12-01T16:23:17+01:00
-Kto mieczem wojuje... od miecza ginie
-Kto sieje wiatr...ten zbiera burzę
-Lepsze dobre imię... niż bogactwa hojne
-W cudzym oku źdźbło...a w swoim belki nie widzi.
-Z próżnego..i Salomon nie naleje.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:31:47+01:00
1.
kto mieczem wojuje.. ten od miecza ginie.
kto sieje wiatr.. ten zbiera burzę.
lepsze dobre imię.. niż bogactwa hojne.
w cudzym oku źdźbło.. a w swoim belki nie widzi.
z próżnego.. i salonom nie naleje.

2.
Adam i Ewa prowadzili beztroskie życie w raju, lecz kuszona przez węża Ewa ulega namowom szatana.
Diabeł rozkoszował się naiwną Ewą i postanowił by wybrana przez niego ofiara spełniła jego życzenie. Wąż podpowiedział jej by zebrała najsłodszy owoc z zakazanego drzewa. Ewa przez kilka chwil upierała się, że to Bóg zakazał zrywać owoce z tego drzewa.Wąż opowiedział jej, że Bóg wydał rozkaz, ponieważ tamto drzewo rodzi najsłodsze owoce w całym raju. Ewa skusiła się, ale poniosła konsekwencje razem z Adamem. Bóg wygonił ich z raju przez zakazany owoc.
15 3 15