Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:22:25+01:00
W ten sposób że rodzice mówią dzieciom o tym , w kościele , katecheta ksiądz . Rozmawiają z nami o tych rzeczach .A potem my w przyszłości rozpowszechniamy to naszym dzieciom możesz to powiększyć tylko ja nie wiem jak ;)
2009-12-01T16:44:57+01:00
Jezus od początku publicznej działalności przygotowywał założony przez siebie kościół do kontynuowania misji. Misyjna działalność apostołów i pierwszych chrześcijan charakteryzowała się wielkim poświeceniem i gorliwością. Siłę do głoszenia Ewangelii czerpali z mocy Ducha św. którego otrzymali w dzień pięćdziesiątnicy.Dzięki tej działalności Ewangelia dotarła do europy: Irlandia-św.Patryk, Francja-św. Benedykt, Niemcy-św. Bonifacy, Polska-św. Wojciech, Cyryl, Metody. Misjonarzem głoszącym Ewangelie na całym świecie był Jan Paweł II