Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:18:45+01:00
Czarna śmierć,
biała śmierć,
śmierć na chorągwi,
być panem czyjegoś życia i śmierci,
blady jak śmierć,
igrać ze śmiercią,
trzy ćwierci do śmierci,
raz kozie śmierć,
spojrzeć śmierci w oczy,
kwestia życia i śmierci,
na śmierć i życie, prędzej bym się śmierci spodziewał,
ciebie to po śmierć posłać,
zamartwiać się na śmierć,
zapomnieć o czymś na śmierć,
taniec śmierci,
spirala śmierci,
zakręt śmierci
14 4 14
2009-12-01T16:21:06+01:00
Umrzeć śmiercią naturalną
białaśmierć
patrzeć śmierci w oczy
być panem życia i śmierci
biała śmierć
czarna śmierć
śmierć na chorągwi
blady jak śmierć
igrać ze śmiercią
raz kozie śmierć
zamartwiać się na śmierć
zapomnieć o czymś na śmierć
10 2 10