Odpowiedzi

2009-12-01T16:21:09+01:00
Adwent- jest to czas oczekiwania na przyjście Pana jezusa..
1 1 1
2009-12-01T16:24:09+01:00
Cześć.Adwent to czas oczekiwania na przyjście mesjasza i czas nawrócenia.Myślę,że karzdy z nas powinien na nowo się nawrócić i rozwarzyć to co dobre w jego życiu a co jest złe i co powinien zmienić w swoim życiu.pozdrawiam przemyśl to co napisałem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:47:46+01:00
................( w miejscu kropek wpisz jakąs miejscowość)1.12.2009.r
Drogi/a ...........(imie osoby do której pisesz)

Pisze do ciebie ponieważ chce ci wyjaśnić czym dla mnie katolika jest adwent. Bowiem dla mnie adwent, jest czasem oczekiwania na przyjście Jezusa. Bardzo go kocham,i niewiem co bybyło gdyby go nie było. Zawsze chodze na roraty, a w domu wieczorem zapalam z rodzicami wieniec adwentowy. Lub mam kalendarz adwentowy, i wtedy zawsze rano zjadam systematycznie jedną czekoladke. To twoja decyzja jak przeżyjes adwent, ale dobrze bybyło jak byś poszegł moimi sladami.

.............(Twoje imie)


;). Prosze :)
5 4 5