Odpowiedzi

2009-12-01T16:24:09+01:00
Lampiony symbolizują lampy, z którymi na oblubieńca czekały biblijne niewiasty.
Kościół zaleca nam zadumę, modlitwę, większą aktywnośc religijną, częstsze chodzenie do Kościoła z powodu dodatkowych nauk roratnich.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T16:24:07+01:00
Lampiony są symbolem czuwania do narodzin Chrystusa oraz jego własnym znakiem, jest On bowiem nazywany 'światłością świata".
Kościół zaleca przede wszystkim modlitwę, spowiedź, częstsze zastanawianie się nad naszym sensem wiary, uczestnictwo w mszach roratnich.
15 4 15