Odpowiedzi

2009-12-01T17:06:45+01:00
Odpowiedź. Musiałby jechać z prędkością 60 km/h
Jedzie 3 godziny czyli jeśli przez godzinę przejeżdża 54 km to mnożymy to przez 3 i wychodzi nam162 km .
162 km musi pokonać w 162 minuty. czyli wychodzi ze 1 km na minutę. jezeli pomnozymy minutę aby uzyskać godzine to samo robimy z kilometrami czyli wychodzi ze jedzie z predkością 60km/h
Najlepsza Odpowiedź!
  • hUq
  • Początkujący
2009-12-01T17:24:37+01:00
3h×54km/h=162km

2h 42min= 2,7h

162km÷2,7h=60km/h

Musiałby jechać z Vśr. 60km/h...
1 5 1