Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:37:31+01:00
Czy twoim zdaniem istnieje możliwość
usprawiedliwienia zbrodni (morderstwa)popełnionej wobec innego człowieka?

Moim zdaniem nie ... Takiej rzeczy się nie usprawiedliwia . Jest to najgorsze co może nas spotkać ... Zabicie kogoś to brak szacunku do samego siebie ...
1 1 1
2009-12-01T16:38:25+01:00
Tak , ponieważ mógł to robić nieświadomie lub pod wpływem emocji . Ludzie podczas depresji często robią głupie rzeczy .
Zbrodnia jest tylko pewnym typem wyżywania się przez te osoby .