Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:42:02+01:00
A)nie robiące nikomu szkody
b)nie mówić prawdy
c)być gotowym do powiedzenia sobie bolesnej prawdy
24 2 24
2009-12-01T16:48:00+01:00
A. Biale Kłamstwo, oznacza małe, drobne kłamstwo , które stanowią obrone własną przed skomplikowaną sytuacją.
B.ten związek frazeologiczny znaczy: kłamać, nie mówić całej prawdy, koloryzowanie danych faktów.
C.Znaczy być gotowym do powiedzenia prawdy pomimo ze jest ona bolesna,stanąć odważnie na przekór jakiegos niebezpieczeństwa.
40 4 40