Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:40:53+01:00
2009-12-01T16:55:06+01:00
Jeżeli zegar spieszy 6 miknut na dobę to:
zegar pokaże równą godzinę za 10 godzin od 12 czyli o 22 ponieważ 10 * 6 jest równe 60 czyli pełna godzina :D
4 5 4
  • hUq
  • Początkujący
2009-12-01T17:04:06+01:00
Po 10h pokaże równą godzine...
₁₀h
12⁰⁰→22⁰⁰
10×6min=60min
₁h
22⁰⁰→23⁰⁰
Chyba tego samego dnia o 23:00.
Pytanie ulozyles tak jakby "dwuznacznie"... Nie wiem o co ci za bardzo chodzi...
4 4 4