Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:44:04+01:00
1. Nie wykonywać gwałtownych ruchów
2. Nie podnosić głosu
3. Starać się rozmawiać na spokojnie
4. Czasem przemilczeć jeśli miałoby się powiedzieć za dużo
5. Nie bluźnić
6. Zachowywać się kulturalnie wobec drugiej osoby
1 5 1
2009-12-01T16:45:02+01:00
-nie prowokować innych ( nie wyzywać nie komentować itp.)
-nie wpakkować sie do złego środowiska (np.narkotyki)
-byc zgodnym
2009-12-01T16:48:57+01:00
1.gdy ktos cie zaczepia odejdź udajadz że niesłyszysz
2.Gdy widzisz ze zaczepiaja innych omin ich z daleka
3.kiedy zobaczysz bójke szybo odejdź z tego miejsca
4.jesli ktos bije twojego kolege nie próbuj go ratowac idź po kogoś (nauczyciela,osbe starszą,rodzica)
5.gdy ktos cie wysmiewa,naśmiewa sie z ciebie nie próbuj go atakować odejź bez słowa