Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:48:48+01:00
Raczej tak. Moim zdaniem są otaczane czcią i szacunkiem ponieważ przykładem tego jest że w szkołach wisi herb a polskiej flagi nie można deptać. Jak bardzo się przejmujemy gdy śpiewamy hymn państwowy. To wywiera na nas wzruszenie. Jesteśmy polakami, patriotami i kochamy nasz kraj. Jesteśmy z niego dumni i nie wstydzimy się go. Szanujemy nasze symbole narodowe czując że jest to nasz obywatelski obowiązek.
35 3 35
2009-12-01T16:48:26+01:00
Według mnie tak.Nasze polskie symbole narodowe czyli : hymn, godlo oraz flaga są bardzo wazne. Odgrywają one dużą rolę w życiu każdego człowieka
32 2 32