Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:58:11+01:00
Święty Mikołaj-Santa Clause
renifer-reindeer
sanie-sledge
bombka-glass ball
choinka-Christmas Tree
kolęda-carol
karp(ryba)-carp
życzenia-Christmas greetings
prezenty-presents
modlitwa-prayer
Boże Narodzenie-Christmas Day
Wigilia-Christmas Eve
Dzieciątko Jezus-Christ-Child
Jasełka-nativity play
ozdoba świąteczna-Christmas Tree decoration

Pozdrawiam;**
2009-12-01T17:04:35+01:00
1 bells - dzwonki
2 candy cane
3 carol
4 decoration
5 icicle
6 present
7 reindeer
8 rudolph
9 Santa
10 sleigh
11 snowflake
12 snowman
13 star
14 stocking
15 christmas tree
16 mistletoe
17 natvity play
18 wreath
19 ball
20 candycane