Odpowiedzi

2009-12-01T16:52:12+01:00
Bombka
choinka
gwiazda
prezenty
łańcuch
glass ball Christmas tree star presents chain
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:02:16+01:00
Święty Mikołaj - Santa Claus
choinka - Christmas tree
bombki - glass ball
Boże Narodzenie - Christmas
Kolęda - carol
Życzenia - Christmas wishes
opłatek - wafer
lampki - lamps
prezenty - presents
Wigilia - Eve
Gwiazda Betlejemska - Betlehem star
Pierwsza gwiazdka - The first star
12 potraw - Twelve fares
Rodzina - Family
Pasterka - Christmas midnight mass
Nowy Rok - New Year
Sylwester - Newyear`s Eve