Odpowiedzi

2009-12-01T16:51:41+01:00
Byli bardzo Religijni Wykonywali Wszystkie Obrzędy i Święta z tym Związane . Religia w ich Życiu Grała Dużą Role!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:58:34+01:00
Religia Fenicjan miała charakter politeistyczny. Na czele panteonu bogów fenickich stali Baal i Astarte. Napisy i monety fenickie zawierają na ogół tylko imiona bóstw i przy tym jedynie z późniejszej epoki.Ciekawe jest, że bóstwa morskie pojawiają się dopiero w epoce hellenistycznej, co wskazywałoby, iż Fenicjanie pierwotnie mieszkali w głębi lądu, jako rolnicy i pasterze. W każdym razie, dawniejsze bóstwa fenickie mają wyraźny charakter naturalistyczny. Naczelnym bogiem był El.
Religia Fenicjan była zbliżona do innych religii semickich.

Odpowiedziałam jak mogłam. Trochę nie na temat.
4 1 4