Odpowiedzi

2009-12-01T16:52:37+01:00
6,4 l / 100 km
10% z 6,4 = 0,64 10% z 100 = 10
0,64l = 10 km

Skoro mamy 30 km wiec,
30kmx0,64 = 1,92l
Samochod jadac 30 km zuzyje 1,92l benzyny.
1 5 1
2009-12-01T16:54:32+01:00
100 km === 6,4l
30 km === ?
1 km === 6,4/100= 0,064 l
30 km === 0,064*30= 1,92l

Odpoweidż: Auto zużyje 1,92l benzyny na 30 km drogi :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:57:22+01:00
100km-6,4l
10km-0,64l
0,64l ×3 = 1,92
30km-1,92l

Na drodze o długosci 30km ten samochód zuzyje 1,92l benzyny.

To jest rozwiazane tak proporcjami bo dla mnie to jest najlepszy sposób na tego typu zadania:)
1 5 1