Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:53:27+01:00
Zaokrąglenie do setek
-4600
-600
-23200

zaokrąglenie do jedności
-4557
-578
-23250

zaokrąglenie do części dziesiętnych liczb
-4556,90
-578,3
-23250
1 5 1
2009-12-01T16:53:05+01:00
-4556,94
setki: 4600
jedności: 4557
cz. dziesiętne: 4556,9
-578,253
setki: 600
jedności: 578
cz. dziesiętne: 578,3
-23249,98
setki: 23200
jedności: 23250
cz. dziesiętne: 23250
2009-12-01T16:54:47+01:00
Setki
4600
600
23300

Jedności
4557
577
23250

Części dziesiętne
4560
580
23250