Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:54:07+01:00
Do klasy przemknęłam chyłkiem, aby nikt mnie nie zauwarzył.
Maciek niespodziewanie wpadł jak burza i zapomniał zamknać za sobą dzwi.
Lubię być górą wśród moich kolegów, chociąż czasami mi to nie za bardzo wychodzi.
Ostatnio spotkałam się z osobą która miała duszę na ramieniu.
'Wielkie dzięki'- powiedział krzyś i wyszedł z klasy.
10 3 10
2009-12-01T16:53:37+01:00
Gdy miałam szlaban przemknęłam chyłkiem, aby rodzice mnie nie dostrzegli.
Mama po wywiadówce wpadła do domu jak burza.
Basia jest bardziej wysportowana, wiec jest górą nad Ola w sporcie.
Widzialam ducha i mialam dusze na ramieniu.
BYłam chora i nie bylo mnie tydzień w szkole, gdy kolega mi podał co jest zadane poowiedzialam mu ''wielkie dzięki''
7 4 7
2009-12-01T17:01:30+01:00
Gdy weszłam do szkoły zauważyłam Panią od matematyki,przemknęłam się chyłkiem i czekałam na pierwszą lekcję.Gdy zadzwonił dzwonek wpadłam do klasy jak burza i czekałam... Zaczęła się nieszczęsna matematyka,miałam duszę na ramieniu,bo nie miałam zrobionego zadania domowego.Pani zaczęła sprawdzać obecność a Ania,która jest najlepsza w klasie i siedzi ze mną szybko pomogła mi w zadaniu.Na szczęście zdążyłyśmy...Wielkie dzięki dla Ani,która jest górą!
7 3 7