Odpowiedzi

2009-12-01T16:58:46+01:00
Jasne że tak. Nie bylo by tyle złych zeczy wiażących sie z nowoczesna technika. (komputery, komorki, telewizory) Owszem bylo by trudniej, ale moze ludzie byli by zyczliwiejsi, normalniejsi i wogole. Tak, wtedy bez powodu zabijano ludzi czeciej, ale bez przesady. Ja bym sprobowala jak jest to naprawde w tym Sredniowieczu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:59:42+01:00
Ja nie chcialabym żyć w średniowieczu.
Wtedy wszyscy ludzie postępowali tak samo, inności byly karane. Za smucenie się i umartwianie stawano się slawnym, a nie za dobre czyny. Po za tym trudno bylo by mi się porozumiewać z innymi, gdyż pisany polski dopiero się ksztalcil. Panowal uniwersalizm, brakowalo odrębności. Wtedy wiara przytlaczala, dziś jest lekka.
2 5 2
2009-12-01T17:07:09+01:00
Uważam ,że życie w średniowieczu było by nudne.
Nie było by wtedy niektórych,rzeczy takich jak mamy teraz.
Chodzili byśmy w dziwnych ubraniach, i ciężko było by sie nam zyło w takich czasach.Były by problemy z porozumiewaniem się.
Ale jest też druga strona medalu .
Ludzie mieli by takie same prawa,jak inni .
W tych czasach biedny są wyśmiewani,a gdybyśmy żyli w średniowieczu nikt nie patrzył by na nikogo z góry .
1 5 1