Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:02:28+01:00
Dzwonek!Wszyscy uczniowie wybiegają z klas .Krzycza i wygłupiają się .Nauczyciele starają się uciszyć dzieci i zachować spokój .Cała przerwa ma trwać 20 min.Kolejka na obiad ciągnie sie przez cały korytarz.Każdy próbuje wepchać sie , wejśc szybko i zjeśc obiad.Na dodatek jest bułka .Po 10 min. w całej szkole , na podłodze leża okruchy i kawałki bułki.Nareszcie dzwonek .W szkole znów zapanował spokój i cisza.
17 3 17
2009-12-01T17:03:40+01:00
Na przerwie w szkole jest hałas, krzyk,wszyscy sie przepychają.Czasami nawet moze stać sie komuś krzywda,gdzyz nie którzy uczniowe żucają piłeczkami i moga trafić w ucznia lub nawet nauczyciela.Mimo tego ,ze nauczyciele zwracają uwagę na takie zachowania to w szkolach dalej jest "rozróba" na przerwach xdd


hehe mam nadzieje ,że pomogłam ;p;* (nie zwracac uwagi na błedy ort)
12 2 12
2009-12-01T17:39:15+01:00
Dzwonek! Nareszcie przerwa! Z klas wybiegaja dzieci wszystkie są zadowolone . W ciągu 1 minuty pusty przez 45min korytarz wypełnia sie krzykami i innymi odgłosami . Panuje chaos , wszyscy się przepychają i biegają . Dziewczyny siedzą z boku w grupkach a chłopcy z korytarza zrobili juz boisko do hokeja i zamiast krąrzka mają zakrętke . Nauczyciel z trudem przedziera się przez to pobojowisko krzycząc przy tym na uczniów . Lecz co to do dzwonka zbliża się pani woźna , w tej chwili daje sie słyszec jeki zawodu bo za chwile ma zadzwonic dzwonek i wszyscy mają ponownie rozejśc sie do klas .
17 4 17