Napisz po niemiecku te liczby -

23
24
25
26
27
28
29

31
32
33
34
35
36
37
38
39

41
42
43
44
45
46
47
48
49

51
52
53
54
55
56
57
58
59

61
62
63
64
65
66
67
68
69

71
72
73
74
75
76
77
78
79

81
82
83
84
85
86
87
88
89

91
92
93
94
95
96
97
98
99

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:05:59+01:00
23 dreiundzwanzig
24 vierundzwanzig
25 fünfundzwanzig
26 sechsundzwanzig
27 siebundzwanzig
28 achtundzwanzig
29 neunundzwanzig

31 einunddreißig
32zweiunddreißig
33dreiunddreißig
34vierunddreißig
35 fünfunddreißig
36sechsunddreißig
37siebunddreißig
38achtunddreißig
39neununddreißig


41einundvuerzig
42zweiundvierzig
43dreiundvierzig
44vierundvierzig
45funfundvierzig
46sechsundvierzig
47siebenundvierzig
48achtundvierzig
49neunundvierzig


51einundfünfzig
52zweiundfünfzig
53dreiundfünfzig
54vierundfünfzig
55fünfundfünfzig
56sechsundfünfzig
57siebundfünfzig
58achtundfünfzig
59neunundfünfzig


61einundsechzig
62zweiundsechzig
63dreiundsechzig
64vierundsechzig
65fünfundsechzig
66sechsundsechzig
67siebundsechzig
68achtundsechzig
69neunundsechzig

71einundsiebzig
72zweiundsiebzig
73dreiundsiebzig
74vierundsiebzig
75fünfundsiebzig
76sechsundsiebzig
77siebundsiebzig
78achtundsiebzig
79neunundsiebzig


81einundachtzig
82zweiundachtzig
83dreiundachtzig
84vierundachtzig
85fünfundachtzig
86sechsundachtzig
87siebundachtzig
88achtundachtzig
89neunundachtzig


91einundneunzig
92zweiundneunzig
93dreiundneunzig
94vierundneunzig
95fünfundneunzig
96sechsundneunzig
97siebundneunzig
98achtundneunzig
99neunundneunzig
3 5 3
2009-12-01T17:14:47+01:00
23 dreiundzwanzig
24 vierundzwanzig
25 fünfundzwanzig
26 sechsundzwanzig
27 siebenundzwanzig
28 achtundzwanzig
29 neunundzwanzig

31 einunddreißig
32 zweiunddreißig
33 dreiunddreißig
34 vierunddreißig
35 fünfunddreißig
36 sechsunddreißig
37 siebenunddreißig
38 achtunddreißig
39 neununddreißig

41 einundvierzig
42 zweiundvierzig
43 dreiundvierzig
44 vierundvierzig
45 fünfundvierzig
46 sechsundvierzig
47 siebenundvierzig
48 achtundvierzig
49 neunundvierzig

51 einundfünfzig
52 zweiundfünfzig
53 dreiundfünfzig
54 vierundfünfzig
55 fünfundfünfzig
56 sechsundfünfzig
57 siebenundfünfzig
58 achtundfünfzig
59 neunundfünfzig

61 einundsechzig
62 zweiundsechzig
63 dreiundsechzig
64 vierundsechzig
65 fünfundsechzig
66 sechsundsechzig
67 siebenundsechzig
68 achtundsechzig
69 neunundsechzig

71 einundsiebzig
72 zweiundsiebzig
73 dreiundsiebzig
74 vierundsiebzig
75 fünfundsiebzig
76 sechsundsiebzig
77 siebenundsiebzig
78 achtundsiebzig
79 neunundsiebzig

81 einundachtzig
82 zweiundachtzig
83 dreiundachtzig
84 vierundachtzig
85 fünfundachtzig
86 sechsundachtzig
87 siebenundachtzig
88 achtundachtzig
89 neunundachtzig

91 einundneunzig
92 zweiundneunzig
93 dreiundneunzig
94 vierundneunzig
95 fünfundneunzig
96 sechsundneunzig
97 siebenundneunzig
98 achtundneunzig
99 neunundneunzig
1 5 1
2009-12-01T18:30:38+01:00
23 dreiundzwanzig
24 vierundzwanzig
25 fünfundzwanzig
26 sechsundzwanzig
27 siebundzwanzig
28 achtundzwanzig
29 neunundzwanzig
31 einunddreißig
32zweiunddreißig
33dreiunddreißig
34vierunddreißig
35 fünfunddreißig
36sechsunddreißig
37siebunddreißig
38achtunddreißig
39neununddreißig
41einundvuerzig
42zweiundvierzig
43dreiundvierzig
44vierundvierzig
45funfundvierzig
46sechsundvierzig
47siebenundvierzig
48achtundvierzig
49neunundvierzig
51einundfünfzig
52zweiundfünfzig
53dreiundfünfzig
54vierundfünfzig
55fünfundfünfzig
56sechsundfünfzig
57siebundfünfzig
58achtundfünfzig
59neunundfünfzig
61einundsechzig
62zweiundsechzig
63dreiundsechzig
64vierundsechzig
65fünfundsechzig
66sechsundsechzig
67siebundsechzig
68achtundsechzig
69neunundsechzig
71einundsiebzig
72zweiundsiebzig
73dreiundsiebzig
74vierundsiebzig
75fünfundsiebzig
76sechsundsiebzig
77siebundsiebzig
78achtundsiebzig
79neunundsiebzig
81einundachtzig
82zweiundachtzig
83dreiundachtzig
84vierundachtzig
85fünfundachtzig
86sechsundachtzig
87siebundachtzig
88achtundachtzig
89neunundachtzig
91einundneunzig
92zweiundneunzig
93dreiundneunzig
94vierundneunzig
95fünfundneunzig
96sechsundneunzig
97siebundneunzig
98achtundneunzig
99neunundneunzig
1 5 1