Odpowiedzi

2009-12-01T17:07:53+01:00
kiedys teraz
miejsca: tylko pierwsze 1 2 3
Przykładowe Rzut dyskiem Pływanie
dyscypliny: rzut oszczepem jazda konna
bieg krótki strzelanie
skok w dal bieg
zapasy szermierka
Uczestnicy tylko mezczyzni mezczyzni kobiety
Publicznosc niezamezne kobiety kazdy
mezczyzni
Nagrody galazka dzikiej oliwki medale puchary
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:12:36+01:00
Pierwsza tabelka czyli starozytne igrzyska: igrzyska trwały 5 dni, rozgrywane byly co 4 lata ale zawsze na terenie grecji, symbolem igrzysk byl pomnik zeusa, nagradzane było tylko pierwsze miejsce, nagroda byl wieniec laurowy, publicznościa byli tylko mężczyzni, na ich czas przerywano wojny, byly tylko 2 dyscypliny(pięciobój i wyścigi rydwanów) dzieliły sie na 6 konkurencji, w igrzyskach mogli brac udzial tylko grecy.
Druga tabelka: w igrzyskach biora udzial osoby z calego świata, rozgrywane sa co 4 lata w innym miejscu na świecie, symbolem igrzysk jest biala flaga z 5 kolorowymi kołami, nagradzane sa 3 pierwsze miejsca, nagroda sa medale, jest ponad 30 dyscyplin i okolo 300 konkurencji sportowych,publicznoscia sa kobiety i mezczyzni, nie przerywa śie wojen po prostu nie ma igrzysk jezeli trwa wojna
1 5 1