Odpowiedzi

2009-12-01T17:05:27+01:00
5(x²-9y²)-2(x²+4y²+4xy) = 5x²-45y²-2x²-8y²-8xy = 3x²-53y²-8xy

(a-3)²-(a+4)(a-4)-6(3-a) = a²+9-6a-(a²-16)-18+6a = a²+9-6a-a²+16-18+6a = 7
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:06:42+01:00
A)5(x + 3y) (x - 3y) -2 (x + 2y)²=5 ( x² - 9y² ) -2 (x² + 4xy + 4y²)=5x² - 45y² - 2x² - 8xy - 8y² = 3x² - 53y² - 8xy
b) (a - 3)² - (a + 4) (a - 4) -6 (3-a)=a² - 6a + 9 - a² + 16 - 18 + 6a =7

Chyba dobrze
1 5 1