Odpowiedzi

2009-12-01T19:31:03+01:00
P = 1/2*e*f

P= 1/2 *6cm*8cm = 3cm*8cm = 24cm

P= a*h
P= a* 4,8 cm = 24cm
a = 24cm / 4,8cm = 5cm

odp : Bok rombu ma 5 cm.
10 5 10
2009-12-01T22:34:02+01:00
Przekatne rombu maja dlugosc 6 cm i 8 cm , a jego wysokosc wynosi 4,8 cm . Obli8cz dlugosc tego rombu
P=1/2ef
Ob=4a
P=1/2*6*8
P=24cm²
h=4,8cm
P=a*h
24=a*4,8/ :4,8
a=5cm
Ob=4*5 = 20 cm
bok wynosi 5cm a obwod 20cm
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T01:26:18+01:00
Pole = 1/2*p*q --> gdzie p,q sa przekatnymi.
Pole= 1/2 *6*8 = 24[cm²]

h=4,8
P= a*h
24= a*4,8 / :4,8
a = 24/4,8 = 5[cm]

Odp: Bok rombu wynosi 5 cm.
13 1 13