Odpowiedzi

2009-12-01T17:15:15+01:00
Margaret Munnerlyn Mitchell Marsh (8 listopada 1900 - 16 sierpnia 1949) - amerykańska pisarka, autorka jednej z najsłynniejszych książek XX wieku - Przeminęło z wiatrem. Jest to jej jedyna powieść, wydana 30 czerwca 1936, sfilmowana trzy lata później przez Victora Fleminga.Była drugim dzieckiem Maybelle Mitchell i Eugene Muse Mitchell'a.
W 1949 zginęła w wypadku samochodowym, na Peachtree Street w Atlancie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:32:43+01:00
Jest taka wspólnota katolicka Margarytek to może coś z tym związane