Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:08:57+01:00
Droga ( Imie koleżanki np: Monika ) (data)


Na początku mopjego listu che cie serdecznie pozdrowic .
Przepraszam ze tak długo nie odpisywałam ale miałam dużo nauki . Mój list będzie oparty na zachęceniu Cie abyś zaczela czytac czasopisma .
Ja czytam czasopisma są tam pomoce edukacyjne , rebusy , oraz krzyżówki ...
Mam nadzieje ze po moim liscie zaczniesz czytać .
Mam nadzieje że nie wezmiesz mnie za najlepiej wszystko wiedzącą poprosu che Cię zachęcić .

Do zobaczenia Magda .
3 4 3
2009-12-01T17:25:12+01:00
Witaj Kolego

Na wstępie mojego listu chciałbym cię serdecznie pozdrowić. Nie dawno przeczytałem świetne czasopismo ciebie też zachęcam do przeczytania. Ciekawe i wciągające, na temat samochodów więc powinno cię zainteresować.

PODPIS
1 4 1