Em. .. ;]
mam takie zadanie .. ;p
Napisz list do "ludożerców". Sam zdecyduj, czy adresatem tego listu będą twoi rówieśnicy, czy ludzie dorośli.

prosze o pomoc ! :( .. :)
to jest na jutro x/ .. eH. :( ;/
a.. i jeszcze prosze żeby to nie było zściągnięte z neta.. bo u nas jest taka facetka..że sprawdza czy to jest z neta ;/ .. pff
..tylko normalnie napisane przez was ! :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:13:37+01:00
Drodzy Ludożercy!!!!
Piszę do was ten list, a za razem apeluję, nie bądźmy obojętni, każdy z nas jest ludożercą w jakiś sposób.
Ludożercy czyli My, zawsze widzimy tylko czubek własnego nosa. Nie bądźmy tacy bo zostaniemy sami jak palec.Ludzie dzisiaj są pełni nienawiście do drugiego człowieka, są zakłamani, bez zrozumienia.
Drodzy rówieśnicy aby zmienić ten świat, wystarczy naprawdę niewiele zrobić np. ustąpić miejsca w autobusie starszej osobie. Naprawdę zastanówmy się nad naszym zachowaniem, starajmy się naprawić to co zepsuliśmy..
Na 100% będzie dobrze
1 5 1
2009-12-01T22:42:14+01:00
Nie patrsz wilkiem na człowieka wilkiem w przedziale kolejowym. Zrozum ,że inni lidzie też mają dwie nogi i siedzienie. Poczekaj chwile, nie depcz juz slabszych, nie zgrzytaj zebami.
Dowiedz się ,że ludzi jets dużo i będzie jeszcze wiecej. Nie mów odwrócony tyłem jak egoista.
2 3 2