Odpowiedzi

2009-12-03T11:44:49+01:00
KL 1 STR.27 ZAD.41

TLENEK RTECI =TLEN PLUS RTEC
SUBSTRAT PRODUKT
ZAD.42
PODKRESLIC
GAZOWY BEZBARWNY BEZ ZAPACHU SLABO SIE ROZPUSZCZA
ZAD 44
PLUS TLEN
TYP REAKCJI SYNTEZA
B. TLEN PLUS WODOR
TYP REAKCJI ANALIZA
C. TLENEK CYNKU
TYP REAKCJI SYNTEZA
ZAD.45
OLOW PLUS TLEN=TLENEK OLOWIU
TLENEK RTECI=TLEN PLUS RTEC
TLEN PLUS GLIN
TLEN PLUS AZOT
ZAD.46
A.WYSTEPUJA W PRZYRODZIE
B.CO TO JEST ZA REAKCJA PODCZAS KTOREJ Z 1 SUBSTRATU POWSTAJE KILKA PRODUKTOW
C.JAKA NOSZA NAZWE SUBSTANCJE UZYTE DO REAKCJI CHEMICZNEJ
D.SUBSTANCJA POWSTAJACA W WYNIKU REAKCJI CHEMICZNEJ TO ....
ZADF.47
REAKCJE ANALIZY METALU SIARKI WAPNIA ZELAZA AZOTU ZAOT TLENEK GLINU
UZUPELNIALAM MIEJSCA PUSTE


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:08:11+01:00
Zad.22/str.21
a)
-glin
-srebro
-brom
-miedź
-krzem
-siarka
-azot
b)
-Sn
-P
-Se
-K
-Ni
-Ne
-Ba
-H


zad23/str.21
a-polon, german
b-hel, kaliforn
c-ameryk,europ
d-promet
e-nobel,einstein
f-pluton,neptun,uran
g-złoto

zad20 str 20
A) odp W
B) ODP O
C) ODP D
D) ODP A

HASŁO: WODA=H2O
2 5 2