Uzupełnij tabelkę:

Skala 1:200

Odległość na mapie Odległość w terenie

1cm .......m

7cm .......

1mm .......

9mm .......

4,3cm .......

Skala 1:500 000

Odległość na mapie Odległość w terenie

1cm .....km

5cm ......

1mm ......

2,7cm ......

0,6m ......

Skala 1:1000 000

Odległość na mapie Odległość w terenie


1cm ....km

6,2cm .....

16cm .......

1mm .........

17mm .........

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:11:29+01:00
Skala 1:200
1cm : 200cm
1cm : 2m

1cm - 2m
7cm - 14m
1mm - 0,2m
9mm - 1,8m
4,3cm - 8,6m

Skala 1:500 000
1cm : 500 000cm
1cm : 5 000m
1cm : 5km

1cm - 5km
5cm - 25km
1mm - 0,5km
2,7cm - 13,5km
0,6m - 3 000km

Skala 1:1000 000
1cm : 1 000 000cm
1cm : 10 000m
1cm : 10km

1cm - 10km
6,2cm - 62km
16cm - 160km
1mm - 1km
17mm - 17km
1 5 1
2009-12-01T18:06:10+01:00
Skala 1:200
1cm - 2 m
7cm - 14 m
1mm - 0,2 m
9mm - 1,8 m
4,3cm - 8,6 m

skala 1:500 000
1cm - 5 km
5cm - 25 km
1mm - 0,5 km
2,7cm - 13,5 km
0,6m - 3 000 km

skala 1:1000 000
1cm - 10 km
6,2cm - 62 km
16cm - 160 km
1mm - 1 km
17mm - 17 km
2009-12-01T20:02:44+01:00
2 m
14 m
2000 mm
180000 mm
4,6 m


5 km
25 km
0,05 km
13,5 km
0,006 km


10 km
62km
160 km
0,1 km
1,7 km