Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:17:02+01:00
Za bójkę, picie alkocholu na terenie szkoły,wyzywanie nauczyciela, za upomnieniem nauczyciela i wychowawcy,gdy rozprowadzamy handel róznymi przedmiotami na terenie sql .
2009-12-01T17:18:02+01:00
Za:
plucie na nauczycielke
palenie papierosów na lekcji
wyzywanie dyrektora
wyzuywanie nauczycielki
za plucie na dyrektora
za ubliżanie mamusi dyrektora
za spożywanie alkoholu w szkole;
za spożywanie narkotyków w szkole
za notoryczny brak kapci na zmiane;p
za podpalenie szkoły
--||-- klasy
--||-- nauczycielki
--||-- dyrektora bądz jego mamusi
za nie stosowanie się do regulaminu szkolnego
za różne akty wandalizmu i chamstwa.
pozdro