Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:24:34+01:00
A) (a-b)(a²+ab+b²) = a³+a²b+ab²-a²b-ab²-b³=a³-b³
b) (x²+x+1)(x²-x+1)=x⁴-x³+x²+x³-x²+x+x²-x+1=x⁴+x²+1
c) (x-1)(x³+x²+x+1)=x⁴+x³+x²+x-x³-x²-x-1=x⁴+1
d (x+1)(x³-x²+x-1) = x⁴-x³+x²-x+x³-x²+x-1=x⁴-1
2009-12-01T17:28:11+01:00
A) (a-b)(a²+ab+b²)=a³+a²b+ab²-a²b-ab²-b³=a³-b³
b) (x²+x+1)(x²-x+1)=x⁴-x³+x²+x³-x²+x+x²-x+1=x⁴+x²+1
c) (x-1)(x³+x²+x+1)=x⁴+x³+x²+x-x³-x²-x-1=x⁴-1
d (x+1)(x³-x²+x-1)=x⁴-x³+x²-x+x³-x²+x-1=x⁴-1