1kN=...........................N
1MN=...........................N=.............kN
5000N=.........................kN=.............MN
2600000N=.....................kN=............MN
3kN=............................N=.............MN
6MN=............................kN=.............N
0,003kN=.........................N=.............MN
0,000035MN=.....................N=............kN

2

Odpowiedzi

2009-12-01T17:21:41+01:00
1kn= 1000N
1mn = 1000000N=0,001KN
500N=0,005KN= MN
2600 000N= 0,026 KN = MN
3KN=3000N= 0,000003MN
6MN=6000 000KN=0,006N
0,003KN=30N=0,000 003MN
0,000 035MN=35N=0,035KN
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:39:03+01:00
A. 1kn - 1000N
b. 1mn - 1000000N -0,001KN
c. 500N -0,005KN - 5MN
d. 2600 000 N - 0,026 KN - 26 MN
e. 3KN - 3000N - 0,000003MN
f. 6MN - 6000 000KN - 0,006N
g. 0,003KN=30N - 0,000 003MN
h. 0,000 035MN - 35N - 0,035KN